20 July 2008, 10:38
Dank jullie wel zover. Ik denk dat Rode Koni's in combinatie met nieuwe veren het moet gaan doen. Via scandcar kan ik ik ook nog kiezen voor de GAS HD dempers maar als ik die bij elkaar ga tellen kom ik toch al gauw op 260 ex BTW voor de demperset rondom. Verder verkopen zij ook verlagingsveren, maar ik weet niet wat die doen in mm. Ik wil niet te laag gaan. Wat zijn zoal prijzen voor nieuwe veren eigenlijk ?
Kan iemand deze Koni nummers verifiëren, dan weet ik zeker dat dit de goede zijn :
vooras nr 86-1923
achteras nr 26-1129
Waar kopen ? Staan er 2 op MP idd. Ken geen gangbare prijzen.
Voor wat betreft de Bilsteins, heeft daar iemand ervaring mee in combinatie met originele veren ? En zijn dit dan de goede nummers
2 PART # PNE-3031
2 PART # BNE-1952
( Met dank aan Rob ! ).
Prijs is aantrekkelijk denk ik, komt wel nog verzenkost en import bij, maar toch. Instelbaarheid weet ik niet...
Veel vragen, sorry.
Groeten
Jos
Kan iemand deze Koni nummers verifiëren, dan weet ik zeker dat dit de goede zijn :
vooras nr 86-1923
achteras nr 26-1129
Waar kopen ? Staan er 2 op MP idd. Ken geen gangbare prijzen.
Voor wat betreft de Bilsteins, heeft daar iemand ervaring mee in combinatie met originele veren ? En zijn dit dan de goede nummers
2 PART # PNE-3031
2 PART # BNE-1952
( Met dank aan Rob ! ).
Prijs is aantrekkelijk denk ik, komt wel nog verzenkost en import bij, maar toch. Instelbaarheid weet ik niet...
Veel vragen, sorry.
Groeten
Jos
245 1993