3 August 2008, 20:28
Vanmiddag bij dokter Thuur geweest.
Gideon was mee van de partij. Met een omweg heeft Gideon de fratsen van de temperatuurmeter in combinatie met de verlichting/dimmer gade geslaan.
Thuur heeft mijn bak en braadwerk van de extra meters gecorrigeerd naar betrouwbare maatstaven
en de dimmer van de binnenverlichting doorgemeten, schoongemaakt en geconstateerd dat deze beter was dan van MadMax als doner de zijne. Dus de originele is terug geplaatst. Daar stond ook VOLVO op.
Tijdens de proefrit terug naar huis is de temperatuur maar een keertje opgelopen, met verlichting aan, en de airco voluit..........en dat was voor het laatste stoplicht maastricht uit.
De overige tijd stond de wijzer zoals het hoort, dus netjes stabiel in het midden. De komende weken zullen we ervaren of dit zo blijft. Ik heb er alle vertrouwen in ;D
Gideon was mee van de partij. Met een omweg heeft Gideon de fratsen van de temperatuurmeter in combinatie met de verlichting/dimmer gade geslaan.
Thuur heeft mijn bak en braadwerk van de extra meters gecorrigeerd naar betrouwbare maatstaven
en de dimmer van de binnenverlichting doorgemeten, schoongemaakt en geconstateerd dat deze beter was dan van MadMax als doner de zijne. Dus de originele is terug geplaatst. Daar stond ook VOLVO op.Tijdens de proefrit terug naar huis is de temperatuur maar een keertje opgelopen, met verlichting aan, en de airco voluit..........en dat was voor het laatste stoplicht maastricht uit.
De overige tijd stond de wijzer zoals het hoort, dus netjes stabiel in het midden. De komende weken zullen we ervaren of dit zo blijft. Ik heb er alle vertrouwen in ;D
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)