9 August 2008, 10:07
ja, reviseren is ook een extreme aanpak voor het oplossen van een olielekkage.
feit is dat ie op zeker drie plaatsen lekt.
mocht ie nou het komende half tijd geen druppel water gebruiken en een retegoede compressie vertonen dan wacht ik een tijdje.
keerringen zijn een stuk goedkoper dan een revisie.
het is meer dat ik een tijd van het gedonder af wil zijn en vind dat deze auto een beurt verdient (al mag die wellicht eerst naar de carrosserie gaan...)
en reviseren kan bij een 26 jaar oude auto die waarschijnlijk nog jáááren zal blijven geen kwaad als preventief onderhoud.
ik zie het wel.
wie weet heb ik er gewoon zin in en fungeert de olielekkage als smoes ;D ;D
feit is dat ie op zeker drie plaatsen lekt.
mocht ie nou het komende half tijd geen druppel water gebruiken en een retegoede compressie vertonen dan wacht ik een tijdje.
keerringen zijn een stuk goedkoper dan een revisie.
het is meer dat ik een tijd van het gedonder af wil zijn en vind dat deze auto een beurt verdient (al mag die wellicht eerst naar de carrosserie gaan...)
en reviseren kan bij een 26 jaar oude auto die waarschijnlijk nog jáááren zal blijven geen kwaad als preventief onderhoud.
ik zie het wel.
wie weet heb ik er gewoon zin in en fungeert de olielekkage als smoes ;D ;D
huidige auto's:
Volvo 245 GL 1979 (oude van Hein)
Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97, V70 II 170pk ‘01 en V70 III D5 ‘08
Volvo 245 GL 1979 (oude van Hein)
Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97, V70 II 170pk ‘01 en V70 III D5 ‘08

