13 August 2008, 21:38
@ Stinky
Nou, 5000 zal ik heus niet voor mijn wagen krijgen hoor, het zal toch aardig wat minder zijn
'Probleem' is dat de wagen inmiddels op BE kenteken staat. En hoewel het weinig tot niets zal kosten om 'm opnieuw op NL kenteken te zetten - net omdat ie oorspronkelijk op NL kenteken stond - moet je nog zin hebben om daar die tijd in te steken. Een Belg betaalt dan weer algauw veel minder voor zo'n Volvo dan een Nederlander. Tja
Nee, het is momenteel moeilijk een 164 te vinden die aan de eisen voldoet. Het is óf een automaat (zoals deze in jouw link, helaas), óf hij is van voor 1973. Die paar die er dan nog zijn, zijn dan weer te duur..
Ik ga in ieder geval mijn baksteen missen, dat is zeker. Maar sowieso komt er een andere, maar dan een belastingsvrije. Ik sluit bovendien toch niet hÃÂlemaal uit dat het opnieuw een 245 (jaren zeventig) kan worden. Je weet tenslotte nooit wat er langs komt..
Nou, 5000 zal ik heus niet voor mijn wagen krijgen hoor, het zal toch aardig wat minder zijn

'Probleem' is dat de wagen inmiddels op BE kenteken staat. En hoewel het weinig tot niets zal kosten om 'm opnieuw op NL kenteken te zetten - net omdat ie oorspronkelijk op NL kenteken stond - moet je nog zin hebben om daar die tijd in te steken. Een Belg betaalt dan weer algauw veel minder voor zo'n Volvo dan een Nederlander. Tja

Nee, het is momenteel moeilijk een 164 te vinden die aan de eisen voldoet. Het is óf een automaat (zoals deze in jouw link, helaas), óf hij is van voor 1973. Die paar die er dan nog zijn, zijn dan weer te duur..
Ik ga in ieder geval mijn baksteen missen, dat is zeker. Maar sowieso komt er een andere, maar dan een belastingsvrije. Ik sluit bovendien toch niet hÃÂlemaal uit dat het opnieuw een 245 (jaren zeventig) kan worden. Je weet tenslotte nooit wat er langs komt..

