14 August 2008, 20:40
scimitar schreef:Re: terug-import
Vorig jaar dacht ik mijn Scimitar 1800ti verkocht te hebben naar het buitenland. Dus wagen netje afgemeld ter export. Helaas (praat me d'r niet van) ketste de verkoop af. Toen had ik een niet geregistreerde wagen. De een maand of wat later toch verkocht, nu binnen NL. Afspraak gemaakt bij de RDW en binnen een kwartier het oorspronkelijke kenteken terug. Dus het is echt heel erg simpel. Blijf dit vooral herhalen ("Herhaling is de kracht van het onderwijs" zei mij wiskunde leraar altijd). Dan overtuig je een potentiële koper echt wel.
Fijn om zo'n positieve ervaring te horen (toch wat betreft de RDW, wel balen dat die verkoop afketste :-\ ). Ik zal het zeker in mijn onderwijsboekje opnemen ;D

) ketste de verkoop af. Toen had ik een niet geregistreerde wagen. De een maand of wat later toch verkocht, nu binnen NL. Afspraak gemaakt bij de RDW en binnen een kwartier het oorspronkelijke kenteken terug. Dus het is echt heel erg simpel. Blijf dit vooral herhalen ("Herhaling is de kracht van het onderwijs" zei mij wiskunde leraar altijd). Dan overtuig je een potentiële koper echt wel.