15 August 2008, 14:43
Net terug uit Zweden:
na 4.238,9 km te hebben genoten van een constante temperatuurmeter heb ik er weer volledig vertrouwen in. Jammer dat tijdens de rit naar het bezoek aan Volvo Aero in Throllattan de kachelaanjager (en airco aanjager) doorbrandde. Maar goed eigenlijk zat dat wel aan te komen want tijdens de rit naar Sollebrunn (Waar we een stuga hadden) werktte stand een en twee al niet meer.
Voor de rest heeft zij zich geweldig gedragen. Verbruik vvan 1 op net geen 11 vind ik wel wat dorstig, het verschil is duidelijk waar te nemen. In Zweden was makkelijk ruim een op elf te doen, duitsland wel vet onder de 1 op 10. De nieuwe motor heeft ook geen sptje olie verbruikt en zo hoort dat.
We zijn via een overnachting in Kolding (Denemarken) naar Sollebrunn gereden (Stuga) en hebben een rondleiding gehad bij Volvo Aero. Hierna hebben we de toer van VROM 2007 gereden, schitterende tocht! Hierna zijn we steeds vanuit Sollebrunn naar Aerendal voor het VROM gereden.
De vrijdag waren gevuld met bezoek aan de Volvo testbaan, waar we de vanilia pearl C70 hebben gezien, betast en gereden. Zaterdag was er een toer over de eilanden Orust en Tjorn en deze tocht was zowaar nog mooier dan die van 2007. Heb ook nog de derde prijs in de wacht gesleept. De zondag is traditioneel de onderdelenmarkt, het was slecht weer, dus zijn we rond twee uur al richting Goteborg gegaan. De maandag erna zijn we nog een paar dagen naar Stockholm geweest, en deze route hebben we ook de toeristische route genomen. (Dan red je een op 12. Gisteren zijn we naar Trelleborg gerden en hebben de TT-line naar Travemunde genomen. 's ochtends fris aan de laatste etappe gestart en nu dus weer thuis.
groetjes Ruud
na 4.238,9 km te hebben genoten van een constante temperatuurmeter heb ik er weer volledig vertrouwen in. Jammer dat tijdens de rit naar het bezoek aan Volvo Aero in Throllattan de kachelaanjager (en airco aanjager) doorbrandde. Maar goed eigenlijk zat dat wel aan te komen want tijdens de rit naar Sollebrunn (Waar we een stuga hadden) werktte stand een en twee al niet meer.
Voor de rest heeft zij zich geweldig gedragen. Verbruik vvan 1 op net geen 11 vind ik wel wat dorstig, het verschil is duidelijk waar te nemen. In Zweden was makkelijk ruim een op elf te doen, duitsland wel vet onder de 1 op 10. De nieuwe motor heeft ook geen sptje olie verbruikt en zo hoort dat.
We zijn via een overnachting in Kolding (Denemarken) naar Sollebrunn gereden (Stuga) en hebben een rondleiding gehad bij Volvo Aero. Hierna hebben we de toer van VROM 2007 gereden, schitterende tocht! Hierna zijn we steeds vanuit Sollebrunn naar Aerendal voor het VROM gereden.
De vrijdag waren gevuld met bezoek aan de Volvo testbaan, waar we de vanilia pearl C70 hebben gezien, betast en gereden. Zaterdag was er een toer over de eilanden Orust en Tjorn en deze tocht was zowaar nog mooier dan die van 2007. Heb ook nog de derde prijs in de wacht gesleept. De zondag is traditioneel de onderdelenmarkt, het was slecht weer, dus zijn we rond twee uur al richting Goteborg gegaan. De maandag erna zijn we nog een paar dagen naar Stockholm geweest, en deze route hebben we ook de toeristische route genomen. (Dan red je een op 12. Gisteren zijn we naar Trelleborg gerden en hebben de TT-line naar Travemunde genomen. 's ochtends fris aan de laatste etappe gestart en nu dus weer thuis.
groetjes Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)

