18 August 2008, 22:25
nick740 schreef:halloin een 740 van 1990 zit geen drukschakelaar. misschien raak je de fuel-cut? zou wel al snel zijn. Of zou het weer een vreemde volvo constructie zijn en er wel een zitten? vacuumleidingen volgen... maar toch heb ik ergens gelezen dat volvo er al eerder mee gestopt is.
Nee ik heb last van overdruk er is mij verteld dat er een elektronische drukbegrenzer zit onder mijn Dashboard bij het ecu die boven de 0,9 bar het systeem uitschakeld. Ik kan nu niet met een openstaande boostcontroller rijden want dan krijg ik een te hoge druk in het systeem aan gaat mijn auto bokken (flink inhouden). Nu kan ik maar vol gas geven tot de 80 en dan rustig naar de 120! Maar hij moet gewoon vol gas naar de top dus moet die begrenzer er tussen uit weet iemand precies waar deze zit??
Bedankt
is je brandstofaanvoer goed? (filter (in tank en onder auto) en pompjes goed?) brandstofrelais goed (soms verliest ie daar wat spanning, printplaat contacten ff nieuw solderen kan nooit kwaad alhoewel het hier niet echt iets zal verbeteren vrees ik). alle ontstekingsdelen goed?
welke druk rijd je als het mis gaat?
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni