12 September 2008, 17:26
Grappig, die oude Engelse folders. Verbazend dat er zoveel verschillen tussen de landen zijn. Zo staat in de folder van '84 dat de GL de B21a-motor heeft (bij ons B23a), maar wel met electrische ruiten e.d. Ook had de Engelse GLE de B23a, dus met carburateur. Die E stond in Engeland dus niet voor injectie !
Nog even over de grille........ ik wil niet mierene*ken, maar het logo hoort echt rechtsonder, hoor
. Blijkbaar heeft iemand ooit het logo verplaatst; dat kan makkelijk want het zit met een klemmetje vast en is los te halen en ergens anders op de grille te klikken (ik heb ook een GLE, met het logo op de goede plek natuurlijk !)
Nog even over de grille........ ik wil niet mierene*ken, maar het logo hoort echt rechtsonder, hoor
. Blijkbaar heeft iemand ooit het logo verplaatst; dat kan makkelijk want het zit met een klemmetje vast en is los te halen en ergens anders op de grille te klikken (ik heb ook een GLE, met het logo op de goede plek natuurlijk !)
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)

