25 October 2008, 18:55
Hijo de su pinche madre, het wordt wel wat krap in de tunnel:
![[Afbeelding: pasthetofnietklwh3.jpg]](http://img361.imageshack.us/img361/4698/pasthetofnietklwh3.jpg)
Nauwelijks plek voor schakelstangen en/of ophangrubber. Ik moet dat nog eens even aan de achterkant van mijn ogen gaan bekijken. Een gewoon 4 bakje zou wel wat makkelijker zijn.
Update: Zelfs met het hele schakelgebeuren eraf en klem tot bovenin opgekrikt komt de bak nog niet in lijn met de achteras. Leuk geprobeerd, ik sla een rondje over. Een M40 wordt het ook niet, ook nog een hoop gedoe en die maakt qua toeren ook weinig uit. Dus ik hou de BW35, en het 'automatic' plaatje achterop. Ws. ben ik toch meer originaliteitsfreak dan ik dacht.
![[Afbeelding: pasthetofnietklwh3.jpg]](http://img361.imageshack.us/img361/4698/pasthetofnietklwh3.jpg)
Nauwelijks plek voor schakelstangen en/of ophangrubber. Ik moet dat nog eens even aan de achterkant van mijn ogen gaan bekijken. Een gewoon 4 bakje zou wel wat makkelijker zijn.
Update: Zelfs met het hele schakelgebeuren eraf en klem tot bovenin opgekrikt komt de bak nog niet in lijn met de achteras. Leuk geprobeerd, ik sla een rondje over. Een M40 wordt het ook niet, ook nog een hoop gedoe en die maakt qua toeren ook weinig uit. Dus ik hou de BW35, en het 'automatic' plaatje achterop. Ws. ben ik toch meer originaliteitsfreak dan ik dacht.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

