30 October 2008, 21:22
In verband met het versnellingsbakken verhaal ben ik benieuwd of iemand anders nog ideëen heeft. Een gerepareerde M41 kost toch zeker ââ¬300,- (materiaal en laten afstellen) en ik weet dan nog niet eens zeker of alles zeker goed is. Een M46 en een M47 heb ik ook nog liggen maar dan moet ik de versnellingsbak tunnel aanpassen. De M47 valt eigenlijk al af vanwege het gebrek aan een kilometertellerkabel aansluiting en de M46 wil ik er eigenlijk in de toekomst toch nog wel een keer in hebben vanwege de B21et.
Om de M46 te monteren moet ik dus ook best een hoop doen, de kosten voor deze conversie zijn waarschijnlijk minder maar de hoeveelheid werk is des te meer
Ik heb heel lang een tunnel van een 240 bewaard maar die heb ik helaas al weggegooid, iemand anders wilde ideëen????
Om de M46 te monteren moet ik dus ook best een hoop doen, de kosten voor deze conversie zijn waarschijnlijk minder maar de hoeveelheid werk is des te meer
Ik heb heel lang een tunnel van een 240 bewaard maar die heb ik helaas al weggegooid, iemand anders wilde ideëen????
Volvo Amazon 1964, B230FK, M90 en LPG
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2

