2 November 2008, 21:48
Tav de vorige spreker,
Voordeel van een B30 icm Bw35 is dat hij ongeacht t gebruik of brandstof eigenlijk altijd evenveel zuipt .. ;D
Ik rijd er ook wel eens een flink stuk mee met een flinke aanhanger, maar t verbruik blijft even hoog zowel op sprit als op lpg.
De mistlampen zitten vaak wel op de knikbumperversie's, k zou in de folders moeten kijken of het accesoires waren toen.
Voordeel van die wagens is dat ze nieuwe vaak als directiewagen etc werden gebruikt en er dus niet altijd werd beknibbeld op opties.
Voordeel van een B30 icm Bw35 is dat hij ongeacht t gebruik of brandstof eigenlijk altijd evenveel zuipt .. ;D
Ik rijd er ook wel eens een flink stuk mee met een flinke aanhanger, maar t verbruik blijft even hoog zowel op sprit als op lpg.
De mistlampen zitten vaak wel op de knikbumperversie's, k zou in de folders moeten kijken of het accesoires waren toen.
Voordeel van die wagens is dat ze nieuwe vaak als directiewagen etc werden gebruikt en er dus niet altijd werd beknibbeld op opties.

Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K

