6 November 2008, 23:25
Eergisteren met elektrisch bezig geweest, richtingaanwijzer deed het na een uurtje rijden niet helemaal goed meer, deze zit in de buurt van de kachel, wordt dus warm.
Relais er uit gehaald en alle contacten van het printplaatje doorgesoldeerd, gues what, hij werkt weer als een nieuwe ;D
Ik had het vermoeden dat er centrale vergrendeling in zat, sluiting van passagierskant en de achterdeuren ging zwaar en bestuurderskant niet. Aan bestuurderskant deurpaneel losgehaald, en idd, er zaten twee schakelaars, 1 voor de deurpin en 1 voor het slot, schakelaars doorgemeten, geen spanning
en de weerstand op de kontakten van het slot was oneindig. Deze gedemonteerd, uit elkaar gehaald en gereinigd, boel weer in elkaar gezet en gemonteerd. kontakten werken weer, maar nog geen spanning :-\ Aangezien ik de middenconsole toch los had liggen ging ik verder zoeken, want volgens het groene boek moesten hier twee relais voor de centrale vergrendeling liggen. Ik heb er twee gevonden, deze lagen los, aan een zat een klemmetje waarmee je 'm vast kan klikken op het plaatwerk en hier zat ook een losse draad aan met een konnektor. volgens het boek moet hier de spanning op aangesloten en komt van F8 af, maar ik kan geen konnektor vinden waar deze in moet. Hier moet ik dan maar een nieuwe draad trekken, wordt vervolgd.
Gisteren de 2 ton er op gereden!Natuurlijk ff een fotootje gemaakt
![[Afbeelding: Foto-LSEQH7IQ.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-LSEQH7IQ.jpg)
En vandaag bezig geweest met de intervalschakelaar voor de voor en achterkant, blijkt deze er achter niet op te zitten en voor werkt niet, relais hiervan ook doorgesoldeerd, maar mocht niet baten. Dus ff twee nieuwe relais halen bij de dealer, kan dit ook weer werken.
Volgende week wordt dus de gastank ingebouwd, vandaag de trekhaak in de bodyschutz gezet, deze had ik al met staalborstel op de haakse slijper ontroest en in de menie gezet, morgen nog ff zwart spuiten, dan kan ik 'm er zaterdag onder hangen.
Relais er uit gehaald en alle contacten van het printplaatje doorgesoldeerd, gues what, hij werkt weer als een nieuwe ;D
Ik had het vermoeden dat er centrale vergrendeling in zat, sluiting van passagierskant en de achterdeuren ging zwaar en bestuurderskant niet. Aan bestuurderskant deurpaneel losgehaald, en idd, er zaten twee schakelaars, 1 voor de deurpin en 1 voor het slot, schakelaars doorgemeten, geen spanning
en de weerstand op de kontakten van het slot was oneindig. Deze gedemonteerd, uit elkaar gehaald en gereinigd, boel weer in elkaar gezet en gemonteerd. kontakten werken weer, maar nog geen spanning :-\ Aangezien ik de middenconsole toch los had liggen ging ik verder zoeken, want volgens het groene boek moesten hier twee relais voor de centrale vergrendeling liggen. Ik heb er twee gevonden, deze lagen los, aan een zat een klemmetje waarmee je 'm vast kan klikken op het plaatwerk en hier zat ook een losse draad aan met een konnektor. volgens het boek moet hier de spanning op aangesloten en komt van F8 af, maar ik kan geen konnektor vinden waar deze in moet. Hier moet ik dan maar een nieuwe draad trekken, wordt vervolgd.Gisteren de 2 ton er op gereden!Natuurlijk ff een fotootje gemaakt
![[Afbeelding: Foto-LSEQH7IQ.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-LSEQH7IQ.jpg)
En vandaag bezig geweest met de intervalschakelaar voor de voor en achterkant, blijkt deze er achter niet op te zitten en voor werkt niet, relais hiervan ook doorgesoldeerd, maar mocht niet baten. Dus ff twee nieuwe relais halen bij de dealer, kan dit ook weer werken.
Volgende week wordt dus de gastank ingebouwd, vandaag de trekhaak in de bodyschutz gezet, deze had ik al met staalborstel op de haakse slijper ontroest en in de menie gezet, morgen nog ff zwart spuiten, dan kan ik 'm er zaterdag onder hangen.

![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)