11 November 2008, 19:21
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19 July 2020, 15:48 door gydomatra.)
Geld kan idd een probleem worden. En tijd. Want ik ben ook nog bezig met een speciale Matra Murena i.c.m. een Alfa Romeo 3.0 V6 QV motor. 200 pk in een auto die 1030 kg weegt. Het is weer eens wat anders dan gemiddeld en dat vind ik nou zo leuk. Het blijft een uitdaging. Hieronder een foto van de V6 in de Matra.
Het geld probleem is gedeeltelijk te ondervangen door een hoop zelf te doen en toe te happen wanneer er zich een koopje voor doet. Voor bepaalde onderdelen kom je er natuurlijk niet onderuit om ze nieuw te kopen. Gelukkig heb ik nog een beetje gespaard. En ik heb gelukkig geen deadline aan het einde van het half jaar. Als het wat langer duurt dan so be it. ben nl wel gewend dat mijn projectjes uitlopen...
Het geld probleem is gedeeltelijk te ondervangen door een hoop zelf te doen en toe te happen wanneer er zich een koopje voor doet. Voor bepaalde onderdelen kom je er natuurlijk niet onderuit om ze nieuw te kopen. Gelukkig heb ik nog een beetje gespaard. En ik heb gelukkig geen deadline aan het einde van het half jaar. Als het wat langer duurt dan so be it. ben nl wel gewend dat mijn projectjes uitlopen...