22 November 2008, 19:28
henqui schreef:mooie auto! Ik zou de automaat laten als ie goed is, je hoeft er toch niet hard mee?
Bij mij heb ik blokken onder de achterveren aangebracht, werkt perfect.
Veert nog even lekker en toch is ie wat hoger.
Thanks Henqui! Alleen wat is hard? Ik rijd wekelijks op en neer naar mijn vriendin in het hoge noorden (Friesland) en heb daarbij als kruissnelheid zo'n beetje 130 km/h en het houd nog lang niet op 8) En als ik na 2 uur en 250km de landing inzet wat een rust opeens!! :o En dan heb ik het puur alleen over het motorgeluid, want windgeruis is niet te vermijden met de aerodinamica van een schoenendoos.
Volvo 240DL (Bj. 1983), B21A, AW71-L.
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG
210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008)
Ik en mijn Volvo
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG
210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008)
Ik en mijn Volvo

