9 December 2008, 18:01
;D ;D ;D ;D ;D
heb twee auto's op de zaak staan: een Fiat Excudo en een Samba ;D ;D ;D
met de CX heb is er nog NOOIT in de 5000km dat Carol 'm heeft iets gebeurt dat ie niet functioneerd, zelfs alle electra werkt ;D ;D
de 245 Tic welke ik gebruik heeft op een kapotte dynamo al ruim 12000 km dat ik haar heb ook geen problemen gehad.
tank alle voitures op pasje van de zaak, wegenbelasting nul, verzekering op 1 grote hoop (â⬠225,- per jaar!)
en met mijn oude 404 uit '63 heb ik ook nog nooit ( 1x :-\ :-\ :-\ , lekke band en geen reservewiel, LPG onderbouw :
) enige gebreken gehad.
Frans of Engels of Zweeds, je moet mazzel hebben of je een maandag of de rest week auto hebt ;D ;D ;D ;D
heb twee auto's op de zaak staan: een Fiat Excudo en een Samba ;D ;D ;D
met de CX heb is er nog NOOIT in de 5000km dat Carol 'm heeft iets gebeurt dat ie niet functioneerd, zelfs alle electra werkt ;D ;D
de 245 Tic welke ik gebruik heeft op een kapotte dynamo al ruim 12000 km dat ik haar heb ook geen problemen gehad.
tank alle voitures op pasje van de zaak, wegenbelasting nul, verzekering op 1 grote hoop (â⬠225,- per jaar!)
en met mijn oude 404 uit '63 heb ik ook nog nooit ( 1x :-\ :-\ :-\ , lekke band en geen reservewiel, LPG onderbouw :
) enige gebreken gehad.Frans of Engels of Zweeds, je moet mazzel hebben of je een maandag of de rest week auto hebt ;D ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99