14 December 2008, 13:55
@Ticcie; ja dat idee heb ik. Al weet ik van een vriend van mij, die ook TOTAAL zelf zijn MG-B GT heeft gedaan dat dat strakmaken nou niet echt een leuke klus is. Na iedere keer weer opnieuw naar huis te worden gestuurd door de (professionele) spuiter en maar weer opnieuw het schuurpapiertje te hanteren. Bovendien zal ik dan een gedeelte van de ruimte moeten 'isoleren' met behulp van zeil want ik wil niet dat de HELE kas onder t stof komt en mijn auto dan onder het slijpsof van anderen.
En puntje is ook dat ik nogal allergisch van aard ben (allergieindex=1480 ipv bij anderen 120) dus ook wat gezondheid betreft twijfel ik nog sterk over het strak maken. Een spuiter heb ik al gevonden. Alleen de prijs moet nog uitonderhandeld. Dat kan pas als ik in de buurt van het proces 'spuiten' ben aangeland. Maken we een 'fixed-price'.
O, en ik wil ZOWIESO ÃÂÃÂn vaste sleutelavond in de week in plannen. Los van vakantie en weekenden. Dus standaard aanwezigheidsplicht voor mezelf. Ik hoef echt niet iedere dag eraan te werken. Sterker nog, enige rem is gewoon ook geld.
En puntje is ook dat ik nogal allergisch van aard ben (allergieindex=1480 ipv bij anderen 120) dus ook wat gezondheid betreft twijfel ik nog sterk over het strak maken. Een spuiter heb ik al gevonden. Alleen de prijs moet nog uitonderhandeld. Dat kan pas als ik in de buurt van het proces 'spuiten' ben aangeland. Maken we een 'fixed-price'.
O, en ik wil ZOWIESO ÃÂÃÂn vaste sleutelavond in de week in plannen. Los van vakantie en weekenden. Dus standaard aanwezigheidsplicht voor mezelf. Ik hoef echt niet iedere dag eraan te werken. Sterker nog, enige rem is gewoon ook geld.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"