15 December 2008, 09:26
TheSaint77 schreef:Alles ZELF, eventueel soms met hulp als dat nodig mocht zijn. Maar ook het laswerk wil ik graag zelf uit gaan voeren. Over het eigenhandig strak maken van de koets twijfel ik nog sterk. Maar ook dat doe ik wellicht nog zelf ook. Mijn uiteindelijke doel is er veel van te leren en dan als resultaat een auto te krijgen in zeer goede staat voor een langere tijd.
Middels deze draad zal ik proberen zoveel mogelijk te laten zien van de vorderingen. En ook informatie uitwisselen over mijn bevindingen uiteraard.
AJ, mn buurtjes keken (en kjken misschien nog steeds) altijd naar een programma op BBC geloof ik (of discovery ofzo) waarin iemand helemaal begeleid wordt in het ZELF restaureren van hun auto. Ik zal eens vragen hoe dat programma heet, want het schijnt dat je er als kijker ook heel veel van kan opsteken. Het schijnt echt een leuk programma te zijn. Wilde er zelf ook wel eens naar kijken om zelf eens wat te gaan ondernemen.....maar ja....de tijd he......
ben trouwens heel erg benieuwd hoe alles met je project gaat...leuk dat je het allemaal wil delen!!
succes!
Sinds 15 november 2007 een Volvo 240 DL 2.3 uit 1989 a.k.a. "the Bitch";<br />Sinds 2 april 2008 een Volvo 144 DL uit 1972 a.k.a. "the Queen"