16 December 2008, 08:08
TheSaint77 schreef:tja...ach. Er zijn nog steeds boerenkinkels aan het sleutelen in autobedrijvenland. Helaas.
Waarom ga je niet eens naar Rutten in Houthalen-Helchteren. Zowieso vele malen beter en goedkoper dan Kallen in Geleen. (waar ik zelf ooit werkte)
Maar wat is de kilometerstand van je 240 nu op dit moment?
Weet je Arie Jan, toen we de C70 onlangs kochten zijn we bij eerst bij Kallen geweest. Die maakten een offerte foutje in ons nadeel en dat wilden ze volledig op ons afschuiven. Nicolle's besluit stond toen volledig vast: 'daar zien ze ons niet meer'.
Bij Rutten in Roemond zit ik nu nog op een offerte te wachten, dus die zien me ook liever niet meer met drie Volvo's in onderhoud komen, denk ik dan maar.
Bij Jacobs in Dilsen kregen we koffie, veel advies, was ik welkom met drie Volvo's (maakte niet uit waar ze ook gekocht werden) en helaas voor hun een te hoge offerte voor de C70.
Bij Hooftman kregen we een perfecte offerte, maar da's wat ver voor het onderhoud van drie Volvo's.......helaas. Dus kochten we daar de C70
en gaan we voor onderhoud naar Jacobs in Dilsen. Rutten in Houthalen is voor mij weer net te ver, ik zou dan eerder naar ACL Hasselt gaan. (voorheen Keldermans, daar kocht ik mijn eerste 240 Grand Luxe Diesel).De 240 heeft bijna 39.000 km op de teller staan. Dus met de stand van de oude teller (164.812 km) erbij is dat bijna 204.000 km. Met de nieuwe motor (vanaf 188086 km) heb ik alweer een dikke 15.000km gereden.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)