16 December 2008, 15:54
Ik doe het natuurlijk uit herinnering maar het enige probleem was dat de rubber bus er eigenlijk uitgebrand moet worden terwijl ik dacht een verkenning te zien dus de buitenbus er ook uit te willen persen. ( http://www.brickboard.com)
De PU krijgt houvast door de binnenbus te plaatsen, ik heb zelfs niet alle rubber weggeschuurd wegens roestbescherming.
Net terug van de Achsvermessung (uitlijnen). Heel spannend omdat ik dat na PU rondom, andere achteras met modificaties en gisteren de voorpoten niet meer heb laten doen. 1 spoorstang moest iets afgesteld worden en bij de huidige sneeuw ook geen andere banden nodig.
Mijn werk van de laatste 2 jaar is in ieder geval goedgekeurd, dus ff een stuk illegaal circuit, top, het is natuurlijk wat harder en de gaten in de weg rammelt het wat meer maar erg trefzeker.
![[Afbeelding: IMAG0032.jpg]](http://www.yome.se/albums/Volvo265/IMAG0032.jpg)
De gele Koni's doen hun werk perfect en ik ga inderdaad niet op zoek naar 17inch velgen, dan ben je echt aan het racen...
Wel ga ik de harde achterveren weer vervangen door orgineel, mogelijk verlaag ik die 20 mm door de beugels die ik daarvoor heb. Het blijven alleen wel de Monroe luchtschokbrekers.
De auto rijdt ook prima met 300 kg lading op de achteras !
De PU krijgt houvast door de binnenbus te plaatsen, ik heb zelfs niet alle rubber weggeschuurd wegens roestbescherming.
Net terug van de Achsvermessung (uitlijnen). Heel spannend omdat ik dat na PU rondom, andere achteras met modificaties en gisteren de voorpoten niet meer heb laten doen. 1 spoorstang moest iets afgesteld worden en bij de huidige sneeuw ook geen andere banden nodig.
Mijn werk van de laatste 2 jaar is in ieder geval goedgekeurd, dus ff een stuk illegaal circuit, top, het is natuurlijk wat harder en de gaten in de weg rammelt het wat meer maar erg trefzeker.
![[Afbeelding: IMAG0032.jpg]](http://www.yome.se/albums/Volvo265/IMAG0032.jpg)
De gele Koni's doen hun werk perfect en ik ga inderdaad niet op zoek naar 17inch velgen, dan ben je echt aan het racen...
Wel ga ik de harde achterveren weer vervangen door orgineel, mogelijk verlaag ik die 20 mm door de beugels die ik daarvoor heb. Het blijven alleen wel de Monroe luchtschokbrekers.
De auto rijdt ook prima met 300 kg lading op de achteras !
[img][/img]

