29 December 2008, 01:07
Net voor de kerst m'n nieuwe veren gemonteerd, maar ben nog niet tevreden, staat nog te laag terwijl er HD veren onder zitten. :'( . Ik heb de veren bij Slubo vandaan van het merk HQ, iemand hier ervaring mee?
Ze zijn 13 mm dik, terwijl de oude ook 13mm dik zijn, zijn ze toch wat stugger.
1 kant (rechts) hangt ook meer door dan de andere.
Morgen toch maar weer ff bellen met Slubo.
Vandaag stopte de snelheidsmeter er mee, naald viel ineens terug naar 20 terwijl ik echt 80 reed op dat moment en de teller stopte ook. Ik denk dus de tellerkabel. Moet hier nog een speciale op (B23A met 3traps automaat) of zijn ze allemaal het zelfde? Is het lastig om deze te vervangen?
En weer koelvloeistofverlies bij het tankje, vorige week een nieuwe dop gekocht en er op gedraaid, afgevuld tot MAX, maar nadat ik naar Baarn ben geweest is het tanje weer leeg, de druk loopt gewoon te hoog op.
Rara pindakaas, ik open maar ff een aparte topic voor dit probleem.
Ze zijn 13 mm dik, terwijl de oude ook 13mm dik zijn, zijn ze toch wat stugger.
1 kant (rechts) hangt ook meer door dan de andere.
Morgen toch maar weer ff bellen met Slubo.
Vandaag stopte de snelheidsmeter er mee, naald viel ineens terug naar 20 terwijl ik echt 80 reed op dat moment en de teller stopte ook. Ik denk dus de tellerkabel. Moet hier nog een speciale op (B23A met 3traps automaat) of zijn ze allemaal het zelfde? Is het lastig om deze te vervangen?
En weer koelvloeistofverlies bij het tankje, vorige week een nieuwe dop gekocht en er op gedraaid, afgevuld tot MAX, maar nadat ik naar Baarn ben geweest is het tanje weer leeg, de druk loopt gewoon te hoog op.
Rara pindakaas, ik open maar ff een aparte topic voor dit probleem.

![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)