4 January 2009, 01:45
gisteren en vandaag bezig geweest net de kachel en de km teller.
kmteller bij de bak losgemaakt, na zo'n 5 cm komt er een scherpe bocht, en daar is de kabel gebroken.
geprobeerd de kabel er uit te halen maar krijg 'm niet van de tellerunit af. Moet je nou links-om of rechtsom draaien? moet je eerst drukkn en dan draaien, of niet draaien? ik wil niks kapot maken natuulijk maar krijg het niet voor mekaar.
Kachel gedemonteerd, zo'n 3 uur bezig geweest met demontage, kachelhuis uit elkaar gehaald, troep er uit gehaald, motor getest, werkt nog, alle drie de standen. Weer in elkaar gezet, getest doet het nog. in de auto gehangen, los op de originele plek, getest, werkt nog. vast gezet, getest werkt nog. alles aangesloten, werkt nog. alles opgebouwd, werkt nog, alle drie de standen. ga proefrijden, motor warm laten worden, ventilator aangezet, stand 1 werkt, 2 werkt, 3 werkt, zet 'm terug in stand 1 stopt er mee, stand 2, niks, stand 3 werkt wel, maar na 10 seconden stopt ie hier ook$**&^%$#%^.
Heeft nog heel ff in stand 3 gewerkt hierna, maar krijg 'm niet meer aan de gang, grmbll.
afgelopen avond mijn dochters naar Ommen gebracht, kachel wordt warm, wordt daarna weer koud.
Ik denk lucht in de kachelradiator, slang naar verdamper dichtgedrukt, water moet dus door kachelradiator, onderste slang wordt ook warm, weer verder rijden, kachel blijft ff warm om vervolgens weer koud te worden ???
ik weet het niet meer, uurtje of 8 bezig geweest met de kachel, ventilator werkt nog steeds niet en wordt niet meer warm. En alles in de vrieskou voor op de stoep, baal als een stekker
kmteller bij de bak losgemaakt, na zo'n 5 cm komt er een scherpe bocht, en daar is de kabel gebroken.
geprobeerd de kabel er uit te halen maar krijg 'm niet van de tellerunit af. Moet je nou links-om of rechtsom draaien? moet je eerst drukkn en dan draaien, of niet draaien? ik wil niks kapot maken natuulijk maar krijg het niet voor mekaar.
Kachel gedemonteerd, zo'n 3 uur bezig geweest met demontage, kachelhuis uit elkaar gehaald, troep er uit gehaald, motor getest, werkt nog, alle drie de standen. Weer in elkaar gezet, getest doet het nog. in de auto gehangen, los op de originele plek, getest, werkt nog. vast gezet, getest werkt nog. alles aangesloten, werkt nog. alles opgebouwd, werkt nog, alle drie de standen. ga proefrijden, motor warm laten worden, ventilator aangezet, stand 1 werkt, 2 werkt, 3 werkt, zet 'm terug in stand 1 stopt er mee, stand 2, niks, stand 3 werkt wel, maar na 10 seconden stopt ie hier ook$**&^%$#%^.
Heeft nog heel ff in stand 3 gewerkt hierna, maar krijg 'm niet meer aan de gang, grmbll.
afgelopen avond mijn dochters naar Ommen gebracht, kachel wordt warm, wordt daarna weer koud.
Ik denk lucht in de kachelradiator, slang naar verdamper dichtgedrukt, water moet dus door kachelradiator, onderste slang wordt ook warm, weer verder rijden, kachel blijft ff warm om vervolgens weer koud te worden ???
ik weet het niet meer, uurtje of 8 bezig geweest met de kachel, ventilator werkt nog steeds niet en wordt niet meer warm. En alles in de vrieskou voor op de stoep, baal als een stekker


![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)