12 January 2009, 13:38
PP! schreef:sorry, dat ik me weer geroepen voel om te reageren, maar als je in 1 "te koop topic"diverse 244's , 240's en 740ôs met alleen kleur en bouwjaar zet, zonder verdere info, kom je in mijn bescheiden mening redelijk over als broodverkoper, die alleen zijn spul kwijt wil.
daar heb ik op gereageerd, heb er nota bene zijn eigen advertentie bij gezocht, want de verwijzing was dat het `ergens op tweedehands.nl stond`
dan vraag je toch op reacties, die welliswaar wat ongenuanceerder hadden kunnen zijn, maar wat ik ook al aangaf, deze beste man komt hier net kijken, en zet direct tig autoôs te koop, zonder de gebruikelijke aanvullingen qua prijs, km stand, uitvoering, fotoôs motortype enz.
lijkt mij dat dat ook anders kan :-* :-*
Ben het helemaal met PP eens.
Als je als buitenstaander je handel op een forum gooit en verder ZERO bijdrage levert aan waar dit forum (neem ik aan) voor bedoeld is:namelijk het uitwisselen van info en mekaar helpen , dan vind ik geirriteerde reacties eerlijk gezegd niet zo vreemd.
Iemand die alleen maar wil adverteren en verder geen interesse heeft in het wel en wee op dit forum kan toch gewoon op advertentiesites adverteren?Er zijn er genoeg en een groot aantal nog gratis ook.
Ik denk dat de reactie op elk ander forum in dit geval hetzelfde zou zijn,alleen misschien iets minder netjes, want dit forum vind ik qua fatsoen een voorbeeld voor veel andere fora.