13 January 2009, 00:14
liever uit een lopend/rijdend blok/auto lijkt mij; zo heb ik net in Engeland een 200TDi blok met alle meuk ( intercooler, stuurbekrachtiging enz.) gekocht, haalt Stijn( vriendje) nu op dit moment op, en kan ook nog rijden, horen enz. of alles klopt ( voor de Defender, ik wil stuurbekrachtiging, en een complete auto is net zo duur/goedkoop als een blok/onderdelen enz.)
ik koop liever een complete auto en zet dingen over dan dat ik voor de derde maal een B230 over zet en uiteindelijk niet alles bien is ( kop, kleppen,turbo, zuigerveren enz. maar je moet helaas ook wel eens op je bek gaan voordat je het doorhebt, al is het in sommige gevallen wel wat de advertentie impliceerde, en daadwerkelijk klopt
ik koop liever een complete auto en zet dingen over dan dat ik voor de derde maal een B230 over zet en uiteindelijk niet alles bien is ( kop, kleppen,turbo, zuigerveren enz. maar je moet helaas ook wel eens op je bek gaan voordat je het doorhebt, al is het in sommige gevallen wel wat de advertentie impliceerde, en daadwerkelijk klopt
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99