15 January 2009, 14:04
Elke keer als ik preventief onderdelen koop blijkt dat het niet nodig is omdat de Volvo niks nodig heeft behalve af en toe wat bouten en moeren aandraaien. Dus niks vervangen voor het kapot gaat en je er last van krijgt. Ik heb nog drie dagen met een gescheurde radiateur (plastic zijkant) rondgereden, omdat ik geen zin had om er naar te kijken.
Je hebt een B200F, volgens mij is het enige noodzakelijke preventieve onderhoud de distributie. En de elektrische toestand, door een lullig doorgeschuurd draadje, gebarsten soldeer, loszittende zekering of een slechte stekker staat de hele machine ineens stil. Maar eigenlijk merk je dat ook al lang van te voren, dat-ie op gekke momenten afslaat en zo.
Je hebt een B200F, volgens mij is het enige noodzakelijke preventieve onderhoud de distributie. En de elektrische toestand, door een lullig doorgeschuurd draadje, gebarsten soldeer, loszittende zekering of een slechte stekker staat de hele machine ineens stil. Maar eigenlijk merk je dat ook al lang van te voren, dat-ie op gekke momenten afslaat en zo.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969