19 January 2009, 17:25
Met mijn kop perikelen destijds hebben ze het koelstof reservoir op druk gezet en gekeken of deze ook terug liep. Deze liep enigszins terug wat impliceerde dat er koelvloeistof ergens ontsnapte. Andersom ook getest door het drukding erop te laten en motor te laten draaien en zo te kijken of er ook teveel druk werd opgebouwd (wat dus het geval was). Dus Dirk, word er bij jou ook teveel druk opgebouwd?
En wat betreft de ontsteking op tijd zetten, zou men deze niet het beste op vermogen kunnen sturen? I.p.v. de ontsteking a.d.v. een opgave uit een boekje (?) op tijd te zetten?
(Zelf zit er bij mij een ander nokkenasje in (uit een turbo als ik mij niet vergis) dus dan zouden de waarden uit het boekje niet helemaal meer opgaan, toch?)
Verbruikt het blok nu ook meer olie dan toen je hem aanschafte?
Suc 6 igg!!! Nooit leuk zoiets.
En wat betreft de ontsteking op tijd zetten, zou men deze niet het beste op vermogen kunnen sturen? I.p.v. de ontsteking a.d.v. een opgave uit een boekje (?) op tijd te zetten?
(Zelf zit er bij mij een ander nokkenasje in (uit een turbo als ik mij niet vergis) dus dan zouden de waarden uit het boekje niet helemaal meer opgaan, toch?)
Verbruikt het blok nu ook meer olie dan toen je hem aanschafte?
Suc 6 igg!!! Nooit leuk zoiets.