4 December 2005, 15:31
geestschrijver schreef:Ziet er goed uit. Hoofdsteunkussentjes! En met verstralers ook, mooi.
Maar deze had ik ook al veelvuldig bewonderd op de site van Marco Paashuis...
Deze komt volgens mij uit een beduidend warmer gedeelte van italie dan de groene. Stootstrips en middenconsole schakelaars zijn aangetast door de veelvuldige zonnenstralen. Ondanks zijn jongere leeftijd ziet em ook intensiever gebruikt uit., meer krassen, deukje achterklep en niet zo'n strakke bumpers, slechte accu om zomaar wat op te noemen, maar daar maak ik me vooraleer nog effe geen zorgjes over..................eerst donderdag middag naar het autokeuringsgebeuren. Daarna zie ik wel verder.
De eerste stap heb ik wel al gezet, een CR 906 ligt klaar voor de inbouw, nieuwe HT168 jes overweeg ik nog, Hooftman heeft ze paraat en dan kijken we verder. Zat te doen denk ik zo. Heerlijk toch!
Heb nog wat foto's toegevoegd, het interieur is na een eerste poetsbeurtje en ziet er op de foto's beter uit dan in het echie.
groet
Ruud
btw estateservice heeft dakrail v.a. 75 pleuries 2ehands.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)