25 January 2009, 23:21
Ik heb goed en slecht nieuws.
Het slechte nieuws is dat, zoals er verscheidene mensen al voorspelt hadden, de GLT niet meer te redden valt. Het spatbord zou nog te doen zijn. Maar ik heb hem dit weekend eens boven de put gezet en heb nog twee gigantische gaten gevonden in de chassisbalk en aan de kriksteun. Te veel werk om aan een auto van 400 euro te spenderen dus. Ik vind het heel erg jammer maar hij gaat dus gesloopt worden. (Mensen die interesse hebben in stukken laat maar een pb'tje achter)
Het goede nieuws is dat ik al een vervanger op het oog heb. Een 240 GL uit 1987. Zelfde kleur grijs. Minder roest, geen afschuwelijke krassen of bulten. En ook een 2300 motor. Waarschijnlijk ga ik hem donderdag afhalen en dan volgen er natuurlijk foto's.
Zonde van de GLT maar er is niks aan te doen. Bedankt voor alle advies.
Groeten uit Belgie.
Het slechte nieuws is dat, zoals er verscheidene mensen al voorspelt hadden, de GLT niet meer te redden valt. Het spatbord zou nog te doen zijn. Maar ik heb hem dit weekend eens boven de put gezet en heb nog twee gigantische gaten gevonden in de chassisbalk en aan de kriksteun. Te veel werk om aan een auto van 400 euro te spenderen dus. Ik vind het heel erg jammer maar hij gaat dus gesloopt worden. (Mensen die interesse hebben in stukken laat maar een pb'tje achter)
Het goede nieuws is dat ik al een vervanger op het oog heb. Een 240 GL uit 1987. Zelfde kleur grijs. Minder roest, geen afschuwelijke krassen of bulten. En ook een 2300 motor. Waarschijnlijk ga ik hem donderdag afhalen en dan volgen er natuurlijk foto's.
Zonde van de GLT maar er is niks aan te doen. Bedankt voor alle advies.
Groeten uit Belgie.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Mijn Volvo's

