10 February 2009, 20:19
zo
net voor het eerst ermee gereden(met de 16v dan). rijdt best!
heb hem op lpg met mengstuk lopen en de ontsteking wordt nu nog ff met de 8v verdeler en hall en ontstekings ecu geregeld. die had ik nog en die ging zo in de 16v. nu mooi breed sleufgat waarmee ik hem kan afstellen. weet iemand toevallig het ontstekingstijdstip van een 8v 740 met een carburateurtje. dit is dan een aardige referentie voor die op de 16v.
net voor het eerst ermee gereden(met de 16v dan). rijdt best!
heb hem op lpg met mengstuk lopen en de ontsteking wordt nu nog ff met de 8v verdeler en hall en ontstekings ecu geregeld. die had ik nog en die ging zo in de 16v. nu mooi breed sleufgat waarmee ik hem kan afstellen. weet iemand toevallig het ontstekingstijdstip van een 8v 740 met een carburateurtje. dit is dan een aardige referentie voor die op de 16v.

