23 February 2009, 20:48
@ DopdeDouwer: Euforie is niet mijn ding. Daarom in gewoon Nederlands: Dat zit wel goed. Had ik mijn oorspronkelijke mening aangehouden, dan had ik me niet eens aangemeld, hier. De "Volvo for life"-leus zou dus eigenlijk op de achterklep gespoten moeten worden
Ik denk niet dat ik nog eens aan een ander merk moet denken.
@ Zwarte Flirt: Dank. De foto is idd complimenteus, maar het is evengoed een knappe auto om te zien. (Van dichterbij ben ik overigens ook niet meer om aan te zien..... 8) ) Binnenkort weer eens ouderwets aan de slag met poetsdoek en was. De lak is nog in een staat waarbij menig autoliefhebber zijn lippen aflikt. En ja: Dat gebeurt gewoon op de stoep. Na die beurt durf ik de confrontatie wel aan ;D
De enige zichtbare rottigheid is de achterklep, maar omdat dat ding gewoon functioneert en er nog geen stukken afvallen, moet ik prioriteiten stellen. En de veiligheid heeft altijd voorrang.
Mocht iemand overigens nog een briljante suggestie hebben om de kunststof strips langs de onderzijde weer zwart te krijgen zónder dat er meteen een spuitbus zwarte verf tegenaan moet (beetje onnatuurlijk), dan hou ik me aanbevolen. Je ziet het niet op de foto, maar ze zijn redelijk grijs aan het worden. (Past wel bij het baasje.........)
Ik denk niet dat ik nog eens aan een ander merk moet denken.@ Zwarte Flirt: Dank. De foto is idd complimenteus, maar het is evengoed een knappe auto om te zien. (Van dichterbij ben ik overigens ook niet meer om aan te zien..... 8) ) Binnenkort weer eens ouderwets aan de slag met poetsdoek en was. De lak is nog in een staat waarbij menig autoliefhebber zijn lippen aflikt. En ja: Dat gebeurt gewoon op de stoep. Na die beurt durf ik de confrontatie wel aan ;D
De enige zichtbare rottigheid is de achterklep, maar omdat dat ding gewoon functioneert en er nog geen stukken afvallen, moet ik prioriteiten stellen. En de veiligheid heeft altijd voorrang.
Mocht iemand overigens nog een briljante suggestie hebben om de kunststof strips langs de onderzijde weer zwart te krijgen zónder dat er meteen een spuitbus zwarte verf tegenaan moet (beetje onnatuurlijk), dan hou ik me aanbevolen. Je ziet het niet op de foto, maar ze zijn redelijk grijs aan het worden. (Past wel bij het baasje.........)
`88 245, B230K, M47