6 March 2009, 00:40
Even een update. Is al even geleden.
Met de witte diesel gaat alles goed. Heb enkele probleempjes gehad maar die lijken nu toch allemaal opgelost. (lichten stuk, dashboard gebakken en veel rook)
De GLT staat nog steeds compleet in de schuur. Heb het nog niet over men hart gekregen om er aan te beginnen. Die wagen rijd echt als een trein. Jammer van het roest. Voorlopig blijft hij nog even staan.
Ik heb er ondertussen nog een 240 bij. Een grijze GL van 1989. Hij heeft ongeveer 8 jaar ergens stilgestaan. Hij is zeker niet meer te redden. Hij start wel nog maar de onderkant is er nog slechter aan toe dan de GLT. Is dus zeker voor afbraak. Heb er dan ook maar een klein prijsje voor betaald. Het is een 2300 benzine met carburateur, beige interieur en verder eigenlijk niks speciaal.
![[Afbeelding: p1000614.th.jpg]](http://img3.imageshack.us/img3/24/p1000614.th.jpg)
![[Afbeelding: p1000615.th.jpg]](http://img10.imageshack.us/img10/733/p1000615.th.jpg)
Deze week heb ik ook een 740 op de kop kunnen tikken voor het belachelijke bedrag van 50 euro!!!!! Het enige nadeel eraan is dat hij perte totale verklaard is en dus nooit meer tot het verkeer is toegelaten. Maar er zit wel nog een heel mooi interieur in, een goeie 2300 injectie motor (volgens vadis een B230F LH2.4) met LPG en een schitterende automaat met overdrive. Dus zeker z'n geld waard. :p De deuk die te zien is op de eerste foto is de reden waarom hij perte totale verklaard is. Eigenlijk wel erge zonde van zo'n goeie wagen.
![[Afbeelding: p1000609.th.jpg]](http://img3.imageshack.us/img3/8282/p1000609.th.jpg)
![[Afbeelding: p1000611.th.jpg]](http://img301.imageshack.us/img301/6438/p1000611.th.jpg)
![[Afbeelding: p1000613.th.jpg]](http://img6.imageshack.us/img6/5307/p1000613.th.jpg)
Met de witte diesel gaat alles goed. Heb enkele probleempjes gehad maar die lijken nu toch allemaal opgelost. (lichten stuk, dashboard gebakken en veel rook)
De GLT staat nog steeds compleet in de schuur. Heb het nog niet over men hart gekregen om er aan te beginnen. Die wagen rijd echt als een trein. Jammer van het roest. Voorlopig blijft hij nog even staan.
Ik heb er ondertussen nog een 240 bij. Een grijze GL van 1989. Hij heeft ongeveer 8 jaar ergens stilgestaan. Hij is zeker niet meer te redden. Hij start wel nog maar de onderkant is er nog slechter aan toe dan de GLT. Is dus zeker voor afbraak. Heb er dan ook maar een klein prijsje voor betaald. Het is een 2300 benzine met carburateur, beige interieur en verder eigenlijk niks speciaal.
![[Afbeelding: p1000614.th.jpg]](http://img3.imageshack.us/img3/24/p1000614.th.jpg)
![[Afbeelding: p1000615.th.jpg]](http://img10.imageshack.us/img10/733/p1000615.th.jpg)
Deze week heb ik ook een 740 op de kop kunnen tikken voor het belachelijke bedrag van 50 euro!!!!! Het enige nadeel eraan is dat hij perte totale verklaard is en dus nooit meer tot het verkeer is toegelaten. Maar er zit wel nog een heel mooi interieur in, een goeie 2300 injectie motor (volgens vadis een B230F LH2.4) met LPG en een schitterende automaat met overdrive. Dus zeker z'n geld waard. :p De deuk die te zien is op de eerste foto is de reden waarom hij perte totale verklaard is. Eigenlijk wel erge zonde van zo'n goeie wagen.
![[Afbeelding: p1000609.th.jpg]](http://img3.imageshack.us/img3/8282/p1000609.th.jpg)
![[Afbeelding: p1000611.th.jpg]](http://img301.imageshack.us/img301/6438/p1000611.th.jpg)
![[Afbeelding: p1000613.th.jpg]](http://img6.imageshack.us/img6/5307/p1000613.th.jpg)
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Mijn Volvo's

