6 March 2009, 23:12
Niet meer te redden is eigenlijk veel gezegd. Ze zijn wel te redden maar het kost meer geld en tijd om ze te redden dan het geld zou kosten om een goed exemplaar te kopen.
Mits de nodige laswerken zijn de GLT en de GL zeker nog te redden. Maar het zou heel veel geld kosten en een specialist in lassen (wat ik dus niet goed kan :p) zou handig van pas komen.
Die 740 heeft eigenlijk niks maar die mag niet meer in het verkeer gebracht worden jammergenoeg.
Groeten
Mits de nodige laswerken zijn de GLT en de GL zeker nog te redden. Maar het zou heel veel geld kosten en een specialist in lassen (wat ik dus niet goed kan :p) zou handig van pas komen.
Die 740 heeft eigenlijk niks maar die mag niet meer in het verkeer gebracht worden jammergenoeg.
Groeten
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Mijn Volvo's

