14 March 2009, 20:39
abbabak schreef:Jelmar schreef:Ik neem aan dat je een verstelbare panhard stang gemonteerd hebt ?
aangezien na het verlagen je achteras niet meer netjes in het midden staat.
Wel gaaf, maar zeker bij 4 cm zet je de auto scheef. Ik zou eerst kijken als je de achterzijde op 20 a 30mm lager hebt. En natuurlijk opgekrikt geweest, bij oudere rubbers wil dat zonder bochten/dijken/drempels wel even blijven hangen.
Erikhans schreef:Wat dat "scheef"staan betreft, is de ondergrond waar de auto op staat wel helemaal goed vlak? (onder alle 4 de wielen)
Misschien iets wat je over het hoofd ziet ???
Dank voor jullie reacties en meedenken.
Nee ik heb nog geen verstelbare panhardstang maar die komt er nog wel onder. Ik heb meerdere malen gemeten op een vlakke garagevloer. Ook met de niet verlaagde veren meet in een verschil van iets van 1 cm. Ik heb er een dag of 5 mee rondgereden en toe weer gemeten maar helaas het verschil blijft. Ik zal het bovenste rubber waar de veer in rust links en rechts vergelijken en kijken of er iets vreselijk is doorgerot. Dat laatste denk ik niet dan was me dat wel opgevallen. Als ik er uit ben laat ik het weten.Intussen probeer ik een lekkage probleempje op te lossen. Het wat dat via het rooster onder de voorruit naar binnen komt loopt er weer via de kokerbalk uit. Klopt ? Nu heb ik een lekkagespoor op de de lasnaad tegen het schutbord.
[img width=448 height=600]http://i171.photobucket.com/albums/u311/rode_t4/P3120254.jpg[/img]
Nou wil ik de lekkage aanpakken vanaf de natte zijde. Maar hoe kom ik erbij ??? Ik heb 1 van de voorschermen eraf gehad. Ik was al zover dat ik maar een gat moest slijpen in de plaat. Via het ventilatierooster (rechts op de foto) lijkt me geen optie. Mooi constructie is dit zeg >
![[Afbeelding: P2180159-1.jpg]](http://i171.photobucket.com/albums/u311/rode_t4/P2180159-1.jpg)

