22 March 2009, 16:11
damn, die bak is te gek gewoon ! (242dl) zeker met zo weinig km.
reed er vroeger ook zo een rond, paar huizen verder hier, maar die mens is spijtig genoeg gestorven en weet niet wat er met die auto gebeurd is
was een bordeaux 242 DL van iets later, ik vermoed 1983 of 1984, mss 1985.
proficiat met de aankoop en wens je er nog veel rijplezier mee !! echt zeldzaam geworden in het straatbeeld, maw totaal verdwenen.
die komt gewoon van dezelfde garage of de mijne (mijne is veel gezegd, is van men pa maar ik rijd er mee lol) denk ik
(zo te zien aan het plakkertje op de koffer
)
Btw. die bordeaux wagon (= je eerste wagen) ? staat die niet te koop ofzo ? ik dacht dat ik die eens gezien had op kapaza of dergelijke van die sites met meer of 300.000 km op de teller
reed er vroeger ook zo een rond, paar huizen verder hier, maar die mens is spijtig genoeg gestorven en weet niet wat er met die auto gebeurd is
was een bordeaux 242 DL van iets later, ik vermoed 1983 of 1984, mss 1985.proficiat met de aankoop en wens je er nog veel rijplezier mee !! echt zeldzaam geworden in het straatbeeld, maw totaal verdwenen.
die komt gewoon van dezelfde garage of de mijne (mijne is veel gezegd, is van men pa maar ik rijd er mee lol) denk ik
(zo te zien aan het plakkertje op de koffer
)Btw. die bordeaux wagon (= je eerste wagen) ? staat die niet te koop ofzo ? ik dacht dat ik die eens gezien had op kapaza of dergelijke van die sites met meer of 300.000 km op de teller

MY88 240 GL b230kH z34/34 / MY84 245 TURBO B21ET / MY87 740 GLE TD D24T / MY90 240 B200E