29 March 2009, 11:12
DopdeDouwer schreef:Mooi werk zeg!
Zeker niet slecht voor een "sleutelgroentje", ook helemaal zelf afgesteld?
Thanks! Er viel niet veel af te stellen. :
Ik heb voordat ik de carb. eraf schroefde um zo goed mogelijk afgesteld. Bij het reviseren heb ik de CO-stelschroef laten zitten want daar ben ik altijd al vanaf gebleven. Ik was ook van mening dat hij niet langs gasklepas lekte dus ik heb de gehele as laten zitten.
Volvo 240DL (Bj. 1983), B21A, AW71-L.
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG
210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008)
Ik en mijn Volvo
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG
210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008)
Ik en mijn Volvo

