31 March 2009, 11:33
volvo200liefhebber schreef:Ergenis nummer 1 voor mij was toch wel die zielige competities: wie heeft de mooiste en vooral meest originele Volvo >
En wat vloeide daar elke keer weer uit voort en elke bijeenkomst was dat weer raak: hoe zeik ik andermans auto af tot rijdend schroot :o
Als iemand helemaal blij is met zijn oude Volvo vol roest en krassen,4 verschillende kleuren plaatwerk of compleet gepimpt tot het absurde af, laat diegene dan BLIJ zijn met zijn auto
En dan heb ik het nog niet over het domme gezwets en gezeik op de ALV,vaak over dubbeltjes in de begroting,oftewel onzin :-[
Dat vindt ik het leuke van deze club liefhebbers,niets moet en alles mag zonder verplichtigingen.
Leuk en goede sfeer op het forum,dat maakt voor mij al die verenigingen totaal overbodig ;D
Dat is nu precies hoe ik er ook over denk!
Ik kan echt genieten van orgineel en waardeer dat ook enorm
Maar ook ik kan hier op VOLVOLVO al mijn afwijkende 200-aanpassingen plaatsen zonder dat daar afbrekend op wordt gereageerd.
Dat kenmerkt dit forum, de gemeenschappelijke factor is de Volvo (200) en die wordt in de volle breedte verwelkomt.