19 April 2009, 13:25
Remmen komen nog aan de beurt.
de auto is nog verre van klaar.
Voor komen er aangepaste remschijven en klauwen op van een Alfa 156 (toevallig nog liggen...) die passen net in mijn 15"wielen. en achter komen er remschijven op van een golf 1 met klauwen van een 156. hoofdremcilinder wordt ook verwisseld tegen een iets grotere.
Verder nog gele Koni's rondom, verlagingsveren en een dikkere stabi voor.
kadett weegt overigens 774 kg op kenteken.
maar met de vele zwaardere onderdelen zal ik wel tegen de 900 kg uitkomen(aan de ruime kant geschat).
Misschien blijft de M47 hierdoor ook wat langer heel. ???
de auto is nog verre van klaar.Voor komen er aangepaste remschijven en klauwen op van een Alfa 156 (toevallig nog liggen...) die passen net in mijn 15"wielen. en achter komen er remschijven op van een golf 1 met klauwen van een 156. hoofdremcilinder wordt ook verwisseld tegen een iets grotere.
Verder nog gele Koni's rondom, verlagingsveren en een dikkere stabi voor.
kadett weegt overigens 774 kg op kenteken.
maar met de vele zwaardere onderdelen zal ik wel tegen de 900 kg uitkomen(aan de ruime kant geschat).
Misschien blijft de M47 hierdoor ook wat langer heel. ???
Al ben je nog zo snel, mijn Alfa achterhaalt je wel...

