16 May 2009, 19:46
Dag, ik heb ooit ("87) mijn 144 verlaagd en aan de voorzijde een dikke IPD stabi geplaatst. In combinatie met de juiste banden en shocks een erg neutrale auto geworden. Een satbi achter is een optie om daarna te proberen maar voor op de weg niet nodig, in principe werkt ie de voorzijde zelfs iets tegen.
Ook opletten met een dikke stabi en standaard veren, bij maximaal inveren links en uitveren rechts, stoeprand bv, is het mogelijk dat de aanhechting op de wishbones afscheurt. Gebeurde bij mij ook. Deze heb ik versterkt en na het plaatsen van verlagingsveren nooit meer last van gehad.
Waar ik 1x wel "last van had" , je rijdt voor het eerst niets vermoedend een oprit op, zijdelings benaderd, en de auto waggelt niet meer, vervolgens sla je genadeloos met je hoofd tegen de middenstijl, heel apart...
Ook opletten met een dikke stabi en standaard veren, bij maximaal inveren links en uitveren rechts, stoeprand bv, is het mogelijk dat de aanhechting op de wishbones afscheurt. Gebeurde bij mij ook. Deze heb ik versterkt en na het plaatsen van verlagingsveren nooit meer last van gehad.
Waar ik 1x wel "last van had" , je rijdt voor het eerst niets vermoedend een oprit op, zijdelings benaderd, en de auto waggelt niet meer, vervolgens sla je genadeloos met je hoofd tegen de middenstijl, heel apart...

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)