22 May 2009, 10:37
Vandaag de 25mm stabilisatorstang onder de kont van de 242 vandaan gehaald. Uitlaat ligt inmiddels naast de auto, nu de niewe uitlaat in elkaar zetten en deze plaatsen.
De auto net op de brug gehad, ik was erg blij om te zien dat de bodem muv 1 plekje knoerhard is
minder is dat ik de olielekkage nog niet heb kunnen traceren. Er zijn een aantal kandidaten: pakking aan turbo-retour, O-ring bij retour en het halve maan rubber aan de achterkant van de cillinderkop onder het kleppendeksel. Waarschijnlijk vervang ik ze allemaal maar, lijkt me het beste.
De auto net op de brug gehad, ik was erg blij om te zien dat de bodem muv 1 plekje knoerhard is
minder is dat ik de olielekkage nog niet heb kunnen traceren. Er zijn een aantal kandidaten: pakking aan turbo-retour, O-ring bij retour en het halve maan rubber aan de achterkant van de cillinderkop onder het kleppendeksel. Waarschijnlijk vervang ik ze allemaal maar, lijkt me het beste.

