1 June 2009, 22:30
Nou, inderdaad geen BPM, is 100% 'korting' oftewel geen belasting afstaan. Het jammere is dat Zwitserland bij de EVA hoort en niet bij de EU wat weer zorgt voor een invoerbedrag ( +- 10% vd aankoopwaarde), en technische keuringen(zoals PP zegt van +- ââ¬130,-). Maar het is inderdaad eens een goed idee om te vragen of ik niet op zijn kenteken mag terug rijden, mits hij nog een verzekering heeft lopen en de auto niet geschorst is hehe.
Wat betreft een auto-ambulance; top idee, echter vader heeft een Volvo v70 ZONDER trekhaak; dat wordt dus een beetje lastig. Heb al gezocht naar zo'n vrachtwagen/bus met oplegger maar worden niet veel in de omgeving Hengelo verhuurd.
Bedankt voor de leuke berichten en het fanatieke meedenken! Mochten er nog andere forumleden geniale ingevingen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag! Ik ga morgen flink aan de slag om eens de mogelijkheden te bespreken/bellen met transporteurs!
Uiteraard, ook jonge mensen van 20 jaar houden van echte auto's!
Groeten,
Sander
Wat betreft een auto-ambulance; top idee, echter vader heeft een Volvo v70 ZONDER trekhaak; dat wordt dus een beetje lastig. Heb al gezocht naar zo'n vrachtwagen/bus met oplegger maar worden niet veel in de omgeving Hengelo verhuurd.
Bedankt voor de leuke berichten en het fanatieke meedenken! Mochten er nog andere forumleden geniale ingevingen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag! Ik ga morgen flink aan de slag om eens de mogelijkheden te bespreken/bellen met transporteurs!
Uiteraard, ook jonge mensen van 20 jaar houden van echte auto's!
Groeten,
Sander