6 June 2009, 08:34
Beste Sander,
Chips, 1.600Km voor nada noppes niets...
Tsja, misschien is het natrappen, maar ik had je al gewaarschuwd. De auto in de aanvankelijk door jou schetste staat zou nooit voor ââ¬5.000,= van koper verwisselen maar voor duizenden euro's meer. Enfin de auto zoals door jou uiteindelijk aangetroffen is conform de vraagprijs, wil je een auto in concourstaat dan zul je beslist dieper in de buidel moeten tasten!!!
Ga nou eens gewoon alle turbo's in Nederland bekijken, zoveel zijn het er ook weer niet, het kost je zeker geen 1.600Km. Waarschijnlijk moet je voor jouw budget je eisen bijstellen (of toch het budget aanpassen).
Groeten & succes!
Bart
Chips, 1.600Km voor nada noppes niets...
Citaat:Over het algemeen kun je aan de telefoon/e-mail stijl vaak zien of je met een serieus iemand/liefhebber te maken hebt. De informatie die verstrekt wordt, het aantal foto's wat gestuurd wordt etc. etc. Dus ben het niet helemaal eens met dat ik bij elke moet kijken. Vaak kan je aan het enthousiastme van de verkoper horen/lezen hoe de auto erbij staat. Daarbij, een enkele vraag als roest wordt, naar mijn ervaring, eerlijk beantwoord.
Tsja, misschien is het natrappen, maar ik had je al gewaarschuwd. De auto in de aanvankelijk door jou schetste staat zou nooit voor ââ¬5.000,= van koper verwisselen maar voor duizenden euro's meer. Enfin de auto zoals door jou uiteindelijk aangetroffen is conform de vraagprijs, wil je een auto in concourstaat dan zul je beslist dieper in de buidel moeten tasten!!!
Ga nou eens gewoon alle turbo's in Nederland bekijken, zoveel zijn het er ook weer niet, het kost je zeker geen 1.600Km. Waarschijnlijk moet je voor jouw budget je eisen bijstellen (of toch het budget aanpassen).
Groeten & succes!
Bart