11 June 2009, 21:03
Feit is dat er 240's van oudere kentekens worden voorzien, lijkt me vervelend er zo eentje te kopen en er later achter te komen. Daarom kan je maar beter goed geinformeerd zijn over bouwjaren, modellen etc, net als het goed is te weten waar rotte plekken kunnen zitten en hoe ze opgelapt worden.
De verleiding er voorbeelden bij te gaan zoeken was te groot (en het was wel erg makkelijk een paar linke exemplaren te vinden). Ik ga me voortaan niet meer bemoeien met individuele advertenties, ieder zoekt het maar voor zich uit.
Als ik een klassieker koop wil ik een echte originele onverprutste (dat verprutsen doe ik liever zelf). Ik heb toevallig net een Polar klep gekocht voor in een 145, geen enkele moeite mee.
edit Ik ben veel te wantrouwig. De verkopers van administratief verouderde oldtimers zullen hun aspirant-kopers voor de aankoop tijdig informeren over de kleurrijke voorgeschiedenis van hun koopwaar, en zo die kopers zelf de keuze laten, zoals het hoort.
De verleiding er voorbeelden bij te gaan zoeken was te groot (en het was wel erg makkelijk een paar linke exemplaren te vinden). Ik ga me voortaan niet meer bemoeien met individuele advertenties, ieder zoekt het maar voor zich uit.
Als ik een klassieker koop wil ik een echte originele onverprutste (dat verprutsen doe ik liever zelf). Ik heb toevallig net een Polar klep gekocht voor in een 145, geen enkele moeite mee.
edit Ik ben veel te wantrouwig. De verkopers van administratief verouderde oldtimers zullen hun aspirant-kopers voor de aankoop tijdig informeren over de kleurrijke voorgeschiedenis van hun koopwaar, en zo die kopers zelf de keuze laten, zoals het hoort.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

