25 June 2009, 10:45
als je carb blijft houden, dan is een B23 ook goed. voordeel van carb is dat dat het makkelijkste is, geen benzinepomp onder de auto hangen etc.
waarom hebben zoveel mensen moeite met bekabeling? een B230F LH2.4 van een 240 sluit je zo aan. zelfs startmotor/oliedruklampje/dynamolampje etc steekt met dezelfde stekker als veel carb wagens hebben midden op het schutbord in de kabelboom (bij mijn 240). de rest is ook niet moeilijk. let wel op dat dan de bak een uitsparing heeft voor de krukas-sensor (zelf te hakken), dan past alles. dit is gewoon het betere aansluitwerk.
leuke 240!
waarom hebben zoveel mensen moeite met bekabeling? een B230F LH2.4 van een 240 sluit je zo aan. zelfs startmotor/oliedruklampje/dynamolampje etc steekt met dezelfde stekker als veel carb wagens hebben midden op het schutbord in de kabelboom (bij mijn 240). de rest is ook niet moeilijk. let wel op dat dan de bak een uitsparing heeft voor de krukas-sensor (zelf te hakken), dan past alles. dit is gewoon het betere aansluitwerk.
leuke 240!
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

