28 June 2009, 22:10
Ja, dat dacht ik al. Mijn verzekeringsmaatschappij gaf al aan dat ze eigenlijk geen auto's verzekeren die geschorst zijn. Aangezien mijn auto al verzekerd was en ik zei dat ik de auto zou opslaan in een particuliere stalling, hebben ze de verzekering aangehouden. Ik betaal dus voor een autoverzekering op een auto die ik niet gebruik. Toch was overzetten op de volvo 244 niet echt beter. Dat zou slechts 20 euro op jaarbasis verschil hebben gemaakt. Ik rijd dus nu op een oldtimerverzekering rond in de 244. De verzekering van de volvo 740 dient dus alleen als tweede autoverzekering.
De reden waarom ik dit topic heb geopend is dat ik de 740 de komende maanden wil opknappen, maar nog niet uit de schorsing wil halen. Toch zal ik af en toe een ritje moeten maken van stalling naar sleutelplek. Als er onderweg wat gebeurt wil ik natuurlijk wel verzekerd zijn. Eerst een APK laten uitvoeren dus.
De reden waarom ik dit topic heb geopend is dat ik de 740 de komende maanden wil opknappen, maar nog niet uit de schorsing wil halen. Toch zal ik af en toe een ritje moeten maken van stalling naar sleutelplek. Als er onderweg wat gebeurt wil ik natuurlijk wel verzekerd zijn. Eerst een APK laten uitvoeren dus.
Volvo 740 tic '84.