29 June 2009, 22:20
Bij de scooter ben je dus zelf baas over naaldhoogte en venturi-opening. Hierdoor kunnen tijdelijk wilde variaties in het mengsel optreden. De Stromberg is een deluxe veel subtielere versie v/d scootercarb.
De naaldhouder bevat een veer en de naald zelf, en moet gelijk aan de onderkant vd schuif zitten, en vast. Maar de schroefdraad in de schuif zal wel totaal dol zijn, daar kan je even niks aan doen.
De gasklep kan je nog zonder veel gedoe bekijken.
En de carterventilatie, maak eens een foto van het hele blok.
EN, het is net het heelal (hoe langer men keek hoe groter het leek), er hoort een zwart plastic warmte-isolatieblokje tussen carb en inlaatspruitstuk te zitten.
Dat heeft zekerrrrrrrrrrrrr met je warme herstartprobleempje te maken. Carb wordt net zo warm als het blok, na 20 minuten is de benzine uit de vlotterkamer gewoon verdampt, en hij wil niet meer zo lekker starten.
De naaldhouder bevat een veer en de naald zelf, en moet gelijk aan de onderkant vd schuif zitten, en vast. Maar de schroefdraad in de schuif zal wel totaal dol zijn, daar kan je even niks aan doen.
De gasklep kan je nog zonder veel gedoe bekijken.
En de carterventilatie, maak eens een foto van het hele blok.
EN, het is net het heelal (hoe langer men keek hoe groter het leek), er hoort een zwart plastic warmte-isolatieblokje tussen carb en inlaatspruitstuk te zitten.
Dat heeft zekerrrrrrrrrrrrr met je warme herstartprobleempje te maken. Carb wordt net zo warm als het blok, na 20 minuten is de benzine uit de vlotterkamer gewoon verdampt, en hij wil niet meer zo lekker starten.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969