30 June 2009, 08:47
Die koppeling zal er opzitten omdat de slang niet lang genoeg is denk ik.
Volgens de vorige eigenaar is de motor gereviseert en hebben ze toen het blok ook omgebouwt van een dubbele carb naar een enkele carb. Zo te zien hebben ze hierbij dus nog al wat steekjes laten vallen.
Wat betreft die naald, ik heb dat zwarte schroefje aan de zijkant erin gedraait en er zat blijkbaar nog wel wat draad in want na 2 slagen zat hij vast. Het aandrijen van dat schroefje heeft echter geen enkele invloed op de naald, die zit nog steeds een beetje los. Ik snap niet wat je bedoeld met het 1mm te laag hangen van de naald. Om de naald zit een circlip. Hij wordt door een veer omhoog getrokken tot hij met de circlip tegen de schuif aan zit. Ik kan de naald 5 mm naar onder trekken en dan kan je het nummer aflezen wat op de naald staat: B1BE
Volgens de vorige eigenaar is de motor gereviseert en hebben ze toen het blok ook omgebouwt van een dubbele carb naar een enkele carb. Zo te zien hebben ze hierbij dus nog al wat steekjes laten vallen.
Wat betreft die naald, ik heb dat zwarte schroefje aan de zijkant erin gedraait en er zat blijkbaar nog wel wat draad in want na 2 slagen zat hij vast. Het aandrijen van dat schroefje heeft echter geen enkele invloed op de naald, die zit nog steeds een beetje los. Ik snap niet wat je bedoeld met het 1mm te laag hangen van de naald. Om de naald zit een circlip. Hij wordt door een veer omhoog getrokken tot hij met de circlip tegen de schuif aan zit. Ik kan de naald 5 mm naar onder trekken en dan kan je het nummer aflezen wat op de naald staat: B1BE