1 July 2009, 16:34
danielk schreef:fijne stoelen ja van de 850. v/s 70 ook ;D . Was een 7 stoel niet eenvoudiger geweest? Die zitten ook heilig, vond 2 stoelen eigenlijk ook nooit vervelend. Zelfs de 4xx en 3xx stoelen zitten als gegoten. Stoelen maken heeft Volvo altijd wel begrepen, weet alleen niet hoe dat zit met huidige modellen als de v50.
Puik gedaan 8)
thanks!
ja, de 240 stoelen zijn goed, zeker. helaas is de bestuurders-stoel duidelijk wat doorgezakt (al eens gerepareerd met een stuk transportband) en de passagiers-stoel heeft ergens een stuk doorgesleten schuim zodat er een stuk buis te voelen is aan de linker kant )ter hoogte van schouder, niet dat er iemand ooit over geklaagd heeft haha). opknappen van de huidige stoelen was duurder dan 2 850 stoelen van de sloop, incl materiaal om te bevestigen

700/900 stoelen waren ongeveer even veel werk denk ik, ik zou het even moeten opmeten. de 850 stoelen waren erg goed om aan te passen omdat ze met het weghalen van 8 klinknagels geen stoelrails meer meer hadden, bij de 7/900 stoelen zijn die minder goed los te halen. maar het kan zeker.
nu nog de verwarming aansluiten, echt nodig in dit weer haha.
vandaag ook weer verder gegaan met de spiegels/centraal slot. gelijk in de deuren alles goed doorgesmeerd, alle dingen die kunnen gaan trillen vastgezet, kabels centraal slot van nieuwe huls voorzien, kleine roestplekjes aangepakt en de naden opnieuw in de was gezet (Mike Sanders vet). Misschien nog nieuwe kabels voor de speakers, dan de boel weer dicht, ik heb genoeg van het werken in de deuren
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni