4 July 2009, 11:56
Het is niet eens zo'n ingrijpende klus: Ik heb (voorlopig alleen van de voorstoelen) de bekleding losgepeuterd en in de wasmachine gestopt. Daar is het best van opgefleurd en het ruikt ook nog eens lekker fris. Ik ben helaas niet zo bijdehand geweest om er een fotoshoot van te maken. Het kostte me ongeveer een avondje om beide stoelen te strippen en ook weer zoiets om het weer in elkaar te zetten.
Waren je isolatiematten wel droog? Gezien de staat waarin ze verkeren en de muffe lucht zou je een lekkage kunnen hebben.
Voor wat betreft de matten zou je eens wat sloperijen af kunnen gaan. Ik denk alleen dat je daar niet te veel van moet verwachten. Of er aftermarketspul verkrijgbaar is weet ik niet, ik ben ze in ieder geval nog niet tegen gekomen.
Waren je isolatiematten wel droog? Gezien de staat waarin ze verkeren en de muffe lucht zou je een lekkage kunnen hebben.
Voor wat betreft de matten zou je eens wat sloperijen af kunnen gaan. Ik denk alleen dat je daar niet te veel van moet verwachten. Of er aftermarketspul verkrijgbaar is weet ik niet, ik ben ze in ieder geval nog niet tegen gekomen.
`88 245, B230K, M47