4 July 2009, 21:18
Ik heb vanaf m'n 25e tot m'n 42e geprobeerd elektronica-ontwerpen te maken maar het bleek bij ieder project weer heel lastig de boel goed te ontwerpen of beter gezegd, ontwerpen van anderen net zo lang samen te voegen of te wijzigen tot ik er iets mee kon.
Met de PIC's is het een stuk eenvoudiger wensen te verwezelijken en vooral later iets uit te breiden / aan te passen.
Wat het brandstofverbruik betreft ben ik niet zo'n rekenaar, maar de diesel loopt door elkaar genomen 1;14-15.
Ik heb het verschil in gebruik niet opgemerkt met / zonder dakbak.
Wel dat de bochtenstabiliteit afneemt (voorzover je het überhaupt stabiliteit zou mogen noemen bij de 245 ;D)
Met de vouwwagen(paradiso) er achter merkte ik meer verschil trouwens, wilde niet harder meer dan 120KM met de D24.
De D24TIC heeft er geen problemen meer mee, bij 150KM ben ik maar niet verder gegaan.
Maarre ik ben blij dat je tevreden bent met de bak en de repatatie!
Met de PIC's is het een stuk eenvoudiger wensen te verwezelijken en vooral later iets uit te breiden / aan te passen.
Wat het brandstofverbruik betreft ben ik niet zo'n rekenaar, maar de diesel loopt door elkaar genomen 1;14-15.
Ik heb het verschil in gebruik niet opgemerkt met / zonder dakbak.
Wel dat de bochtenstabiliteit afneemt (voorzover je het überhaupt stabiliteit zou mogen noemen bij de 245 ;D)
Met de vouwwagen(paradiso) er achter merkte ik meer verschil trouwens, wilde niet harder meer dan 120KM met de D24.
De D24TIC heeft er geen problemen meer mee, bij 150KM ben ik maar niet verder gegaan.

Maarre ik ben blij dat je tevreden bent met de bak en de repatatie!