6 July 2009, 22:30
Zou die foto's inderdaad wel willen zien! Als ik mijn Volvo zo in standje steigeren zie, dan wordt ik toch een beetje zenuwachtig... Dus jullie berichtjes stellen me wel weer gerust.
Dat effect met het sturen merk ik inderdaad ook. Maar ik moet zeggen dat het zonder bekrachtiging prima rijdt. Alleen inparkeren is weer ouderwets zwaar...
Heb helaas nog niets achter de auto hangen: de trekhaak ligt klaar, maar heb nog geen tijd gehad.
240diesel: Hulpveren? Wordt daar de maximale belasting ook mee verhoogd? Zijn zeker geen dingen die je er even opzet als je gipsplaten gaat halen? Heb er weleens iets over gelezen, dacht ik, wordt allemaal wat stugger, toch? Wat kosten die dingen (ongeveer)?
Dat effect met het sturen merk ik inderdaad ook. Maar ik moet zeggen dat het zonder bekrachtiging prima rijdt. Alleen inparkeren is weer ouderwets zwaar...
Heb helaas nog niets achter de auto hangen: de trekhaak ligt klaar, maar heb nog geen tijd gehad.
240diesel: Hulpveren? Wordt daar de maximale belasting ook mee verhoogd? Zijn zeker geen dingen die je er even opzet als je gipsplaten gaat halen? Heb er weleens iets over gelezen, dacht ik, wordt allemaal wat stugger, toch? Wat kosten die dingen (ongeveer)?
Volvo V70 (2001)
Volvo 940 (1997) Peugeot 205 (1997) Volvo 240 Estate (1986) Porsche 924 (1983)
Volvo 940 (1997) Peugeot 205 (1997) Volvo 240 Estate (1986) Porsche 924 (1983)

