6 July 2009, 22:40
Je verhoogt je laadvermogen er niet mee, wel houd je je 245 mooier recht.
Het rijden wordt wat stugger en inderdaad je zet ze er niet even op voordat je naar de bouwmarkt gaat.
Ik heb er weinig voor hoeven geven en ze mogen dus ook weer voor dat zelfde geld weg; 25 euro afgehaald in A'frt 30 euro opgestuurd binnen NL onverzekerd.(maar ik heb nog nooit meegemaakt dat iets niet aankwam
)
Reden van verkoop is voor mij dat ik rijd met ballonbanden 215/80/15 als je daar ook nog eens hulpveren onderzet worden die XWD V70 jongens zo ongelukkig en moet je goed op de doorrij hoogte letten van viaducten.
Het rijden wordt wat stugger en inderdaad je zet ze er niet even op voordat je naar de bouwmarkt gaat.
Ik heb er weinig voor hoeven geven en ze mogen dus ook weer voor dat zelfde geld weg; 25 euro afgehaald in A'frt 30 euro opgestuurd binnen NL onverzekerd.(maar ik heb nog nooit meegemaakt dat iets niet aankwam
)Reden van verkoop is voor mij dat ik rijd met ballonbanden 215/80/15 als je daar ook nog eens hulpveren onderzet worden die XWD V70 jongens zo ongelukkig en moet je goed op de doorrij hoogte letten van viaducten.